Auris Ammanschool Aurislogo

Contact


Meidoornlaan 2-A,
3319 HR Dordrecht
Postbus 9161
3301 AD Dordrecht
(078) 613 76 71
ammanschool@auris.nl 

Deel deze pagina


Stel een vraag

Groep 1

Kees Roodbol

Leerkracht

Daniëlle den Breejen

Leerkracht

Simone Klazema

Onderwijsassistent

Yvanka van der Merbel

Logopedist

Marieke Bruin

Logopedist

Tineke Alblas

Intern begeleider

Groep 2

Winnie Willemsteijn

Leerkracht 

Daniëlle van Breejen

Leerkracht

Marjon Blaas

Leerkracht

Daniëlle van Geenen

Onderwijsassistent

Arja van der Stelt

Onderwijsassistent

Elsbeth Karstens

Logopedist

Linda Bellemans

Logopedist

Tineke Alblas

Intern begeleider
 

Groep 1/2

Esther van Maurik

Leerkracht

Irma van Don

Leerkracht

Eline Berkhout

Onderwijsassistent

Monique van Voorst

Logopedist

Yvanka van de Merbel

Logopedist

Tineke Alblas

Intern begeleider

Groep 3

Jorien Quaak

Leerkracht

Irma van Don

Leerkracht

Arja van der Stelt

Onderwijsassistent

Joyce Florijn

Onderwijsassistent

Ineke Schellekens

Logopedist

Yvanka van der Merbel

Logopedist

Tineke Alblas

Intern begeleider
   

Groep 4A

Maricoline Vermeulen

Leerkracht

Marjon Blaas

Leerkracht

Petra Vaartmans

Onderwijsassistent

Linda Bellemans

Logopedist

Elsbeth Karstens

Logopedist
 

Rob Leeneman

Intern begeleider

Groep 4B

Kim de Jong

Leerkracht

Debita Zwanenburg

Leerkracht

Petra Vaartmans

Onderwijsassistent

Marieke Bruin

Logopedist

Rob Leeneman

Intern begeleider

Groep 5

Annelies Kramer

Leerkracht

Marina Bonnemaijers

Leerkracht

Annie de Hoon

Leerkracht

Mariëlle in 't Veld

Onderwijsassistent

Christine Hordijk

Logopedist

Rob Leeneman

Intern begeleider

Groep 6

Renée van Kruijssen

Leerkracht

Saskia Vermeij

Leerkracht

Monique van Voorst

Logopedist

Rob Leeneman

Intern begeleider

Groep 7/8A

Karen Doejaaren

Leerkracht

Carine van der Linden

Leerkracht

Ineke Schellekens

Logopedist

Rob Leeneman

Intern begeleider

 

Groep 7/8B

Mirjam de Jong

Leerkracht

Marina Bonnemaijers

Leerkracht

Annie de Hoon

Leerkracht

Christine Hordijk

Logopedist

Rob Leeneman

Intern begeleider
 
  • Samen
  • Samen

    We leren van elkaar en met elkaar. Samen spelen en samenwerken vinden we belangrijk. Samen met de leerling, de ouders en collega's werken we aan de ontwikkeling van de leerlingen. Er is een nauwe samenwerking tussen de leerkracht, de assistent en de logopedist in de groep. 

  • Resultaatgericht
  • Resultaatgericht

    We willen eruit halen wat erin zit. De school is een open en transparante omgeving. We bieden de leerstof aan op grond van doelen, uitdaging en motivatie. De doelen zijn gekoppeld aan leerlijnen voor alle vakken. Wij houden hierbij rekening met de onderwijsbehoefte van de leerlingen. Talenten van leerlingen en professionals worden optimaal benut. 
  • Betrokken
  • Betrokken

    Op de Ammanschool werkt een betrokken team. Leerlingen zijn en worden betrokken bij de eigen ontwikkeling. Aan de sociaal-emotionele ontwikkeling wordt extra aandacht besteed. In de school heerst een positief leerklimaat, waarin de ontwikkeling van de leerling centraal staat. 

  • In ontwikkeling
  • In ontwikkeling

    We vinden vernieuwing belangrijk. Om bij te blijven, staan we open voor veranderingen. Op deze manier bieden we leerlingen een uitdagende leeromgeving waarin zij het beste uit zichzelf kunnen halen.

  • Communicatie
  • Communicatie

    Gedurende de dag wordt er veel aandacht besteed aan taal, gesprekken en communicatie. De communicatieve ontwikkeling komt niet alleen terug bij de taalles. Ook bij creatieve vakken zoals gymnastiek, wereldoriëntatie en sociaal-emotionele ontwikkeling staat communicatie centraal. We gebruiken verschillende middelen en manieren van werken. Leerstof maken we beeldend met pictogrammen, het digibord, foto's en tekeningen. Bovendien maken we gebruik van ondersteunende gebaren.