Auris Ammanschool Aurislogo

Contact


Meidoornlaan 2-A,
3319 HR Dordrecht
Postbus 9161
3301 AD Dordrecht
(078) 613 76 71
ammanschool@auris.nl 

Deel deze pagina


Stel een vraag

Management

Allice Geessinck

Regiodirecteur

Marianne Saris

Teamleider

 

Logopedisten

Elsbeth Karstens

Logopedist
OMFT, ASS, Prompt, NmG, DGM

Ineke Schellekens

Logopedist
MwIDW, Prompt, NmG, Haenen, DGM

Marieke Bruin

Logopedist
SI, Metaphon, H&P, Prompt, NmG

Linda Bellemans

Logopedist
DGM, Prompt, NmG, SH

Christine Hordijk_resized.jpg

Christine Hordijk

Logopedist

Monique van Voorst

Logopedist
Haenen, Prompt, DGM, NmG, OMFT

Yvanka van de Merbel

Logopedist
   

Vakleerkrachten

Ludwic Prinsen

Vakleerkracht gym 

Frank van Herwijnen

Vakleerkracht gym

Intern begeleiders

Tineke Alblas

Intern begeleider 

Rob Leeneman

Intern begeleider

Psycholoog en schoolmaatschappelijk werker


Marjolein Vogel
Schoolmaatschappelijk werker

Preventiemedewerkers

Irma van Don

Preventiemedewerker

 

Administratie en conciërge

Annet van de Moosdijk

Administratie

Sonja Pinkster

Administratie / Conciërge

Rens Willemsteijn

Conciërge 
  • Samen
  • Samen

    We leren van elkaar en met elkaar. Samen spelen en samenwerken vinden we belangrijk. Samen met de leerling, de ouders en collega's werken we aan de ontwikkeling van de leerlingen. Er is een nauwe samenwerking tussen de leerkracht, de assistent en de logopedist in de groep. 

  • Resultaatgericht
  • Resultaatgericht

    We willen eruit halen wat erin zit. De school is een open en transparante omgeving. We bieden de leerstof aan op grond van doelen, uitdaging en motivatie. De doelen zijn gekoppeld aan leerlijnen voor alle vakken. Wij houden hierbij rekening met de onderwijsbehoefte van de leerlingen. Talenten van leerlingen en professionals worden optimaal benut. 
  • Betrokken
  • Betrokken

    Op de Ammanschool werkt een betrokken team. Leerlingen zijn en worden betrokken bij de eigen ontwikkeling. Aan de sociaal-emotionele ontwikkeling wordt extra aandacht besteed. In de school heerst een positief leerklimaat, waarin de ontwikkeling van de leerling centraal staat. 

  • In ontwikkeling
  • In ontwikkeling

    We vinden vernieuwing belangrijk. Om bij te blijven, staan we open voor veranderingen. Op deze manier bieden we leerlingen een uitdagende leeromgeving waarin zij het beste uit zichzelf kunnen halen.

  • Communicatie
  • Communicatie

    Gedurende de dag wordt er veel aandacht besteed aan taal, gesprekken en communicatie. De communicatieve ontwikkeling komt niet alleen terug bij de taalles. Ook bij creatieve vakken zoals gymnastiek, wereldoriëntatie en sociaal-emotionele ontwikkeling staat communicatie centraal. We gebruiken verschillende middelen en manieren van werken. Leerstof maken we beeldend met pictogrammen, het digibord, foto's en tekeningen. Bovendien maken we gebruik van ondersteunende gebaren.